Outsourcing IT
Outsourcing IT staje się coraz powszechniejszą formą korzystania z usług IT w nowoczesnych firmach. Decydują o tym dwa podstawowe czynniki: wysoka jakość stałej obsługi infrastruktury IT, czyli zapewnienia firmie wszelkich niezbędnych usług informatycznych zgodnie z oczekiwanym standardem oraz koszty. Klient, który powierzy nam opiekę informatyczną firmy w ramach outsourcingu IT, zaoszczędza w ten sposób środki, które może zainwestować w swoją podstawową działalność, w niej się doskonalić.
W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie oferujemy Państwu stałe, stabilne działanie rozwiązań informatycznych w Państwa firmie.
Zakres usług:
- Usuwanie awarii systemów komputerowych
- Utrzymanie systemów klasy ERP i CRM
- Dedykowanego kierownika nadzorujacego sprawna realizację projektów i obsługę bieżącą
- Opieka nad Państwa sprzętem komputerowym oraz sprzętem peryferyjnym (drukarki, urządzenia sieci komputerowej itd.), poprzez systematyczne dokonywanie diagnostyki oraz konserwacji
- Doradztwo, zakup oraz sprzedaż sprzętu
- Dostawa i odbiór uszkodzonych elementów do/z punktów serwisowych
- Serwis pogwarancyjny sprzętu
- Projektowanie fizycznej struktury sieci komputerowych, ich budowa oraz utrzymanie
- Stały monitoring kluczowych elementów infrastruktury
- Kompleksowa ochrona antywirusowa sieci komputerowej
- Administracja siecią komputerową
- Administracja serwerami Microsoft Windows oraz Linux
- Administracja bazami danych MS SQL
- Działania związanie z administracją domenami, stroną www, hostingiem
- Konfiguracja i administracja usługi katalogowej ActiveDirectory, konfiguracja serwerów pocztowych MS Exchange, Microsoft Sharepoint
- Administracja serwerami poczty elektronicznej, plików, drukarek, terminali
- Opracowywanie polityki bezpieczeństwa przechowywania danych (backup, archiwizacja)
- Inwentaryzacja sprzętu komputerowego
- Audyt istniejącej infrastruktury,
- Udostępnianie sprzętu rezerwowego na czas awarii (dla sprzętu zakupionego w Abydos.pl)
- Okresowa konserwacja sprzętu, monitoring funkcjonowania sprzętu itd.
- Audyt legalności oprogramowania
- Edukację pracowników z zakresu podstawowej obsługi komputera
- Prowadzenie dokumentacji sprzętowej i dbanie o systematyczne aktualizacje oprogramowania
- Bieżące wsparcie techniczne dla użytkowników
Korzyści z obsługi informatycznej:
- Rzeczywisty system rozliczeniowy, prace rozliczane są co do minuty
- Zdecydowana poprawa bezpieczeństwa i jakości obsługi informatycznej organizacji
- Odciążenie kadry czynnościami oraz oszczędność ich czasu
- Redukcja kosztów związanych z obsługą IT
- Dostęp do wykwalifikowanych specjalistów
- Dostęp do najnowszeych technologii informatycznych
- Pełna transparentnośc kosztów poprzez monitorowanie zleceń w systemie zgłoszeniowym Ratunku24.pl
- Przeniesienie na Abydos.pl kosztów związanych z zatrudnieniem, szkoleniem oraz urlopami pracowników
- Prace w godzinach wieczornych, nocnych, a nawet w dni wolne od pracy